FixarN !! (h'

Måste ju bara säga att vi nu har ett alldeles eget "Youtube-konto" !!
Klart världens bästa klass måste ha det, lixom?!
Så nu kan vi ju börja lägga upp filmer där (för övrigt tycker jag att vi ska börja filma mycket ! Väldigt roligt när vi blir äldre och kan gå in och kolla :D)
Blev inspirerad av Sofia när hon hade lagt upp en film från badmintonen idag (: (y'
Namnet; TheVRG09
Lösen; hemligt !!
Adda min msn eller nå så berättar jag det. Eller så tar vi det i skolan (;

Förresten tycker jag att våran blogg är RIKTIGT fuuuuuul :(

Och nu gjorde jag en bdb åt oss (a)
Det måste vi ju med ha (:
Samma namn som till youtube.




Leila Ben Bocca W och Bobo på bild (:







Häjjs // Matilda frá Köping

Kommentarer
Postat av: elina

Har video från iag då sofia longerar Leila. Sofia har den med!:)

2009-11-05 : 21:11:01
URL: http://ellinajjohansson.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag hoppas du som skrev det där tycker att bloggen är finare nu :)

2009-11-14 : 20:52:11
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0